derya45 merhaba, polikistik ve aynı zamanda 120 kilo ile hamile kaldım, polikistikler hamile kalamayacak diye birşey yok. Öncelikle polikistik tedavini olmanı öneririm. Ben tedavi gördüm evlenmeden önce . Evlendikden 6 ay sonra 119 kilo ile hamile kaldım(boyum 181) şuan 37. Haftalık hamileyim . Çok şükür sorunsuz . Kilolu hamile kalmak istemezdim .ama bir türlüde veremedim. Sana tavsiyem kilo ver ama aklına asla benim çocuğum olmaz diye bir düşünce sokma . Önce tedavi sonra işini Allaha bırak. İnşallah herşey istediğin gibi olur.