Guler_14 13 gun oldu sezeryen dogum yaptım agrım var parol kullanıyırum doktorum 10 sonra gorsa tak dedi bu gun kulllanıyorum şişlik inermi bilmiyorum şişlik nasıl iner tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler😘😘😘😘