rahime0z Kizlar 38. +4 deyim ellerim ayaklarım şişti ellerimde ara ara uyuşma oluyor bu normal mi sizce
Tugce86 rahime0z tansiyonunuza baktınız mı? Yüksekse doktorunuzu aramakta fayda var. Tansiyon benim doktorumun çok hassas olduğu bir durum.
poyrazsmom_ rahime0z aynıyım bende 4-5 gündür iyce farkettim normalde şişmedim hiç bu zamana kadar ödem falan olmadı niye böyle oldu bende bilmiyorum🤷🏻♀️
rahime0z Tugce86 tansiyon problemim yok çok şükür ama kasilmalar oluyor ..troidde var bundan olabilirmi acaba.
poyrazsmom_ Darkgod vallamııı 😂🙏🏻 Allahım hadi şükür Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin kuzum bi avazda inşallahhh😍 valla içimden geçirdiydim bugün sesi soluğu çıkmıyor göremiyorum postlarda doğuruyomu yoksa diye 😂 ayy çok heyecanlı haber et
Darkgod poyrazsmom_ iki gündür tansiyon yüksek olunca bugün fitil ile doğumu başlattı doktor üç cm açıklık bekliyoruz
poyrazsmom_ Darkgod inşallah inşallah içini ferah tut dua oku bol bol senin doğum hikayeni öyle merakla beklicem ki 😂 Allahım mis gibi kokar şimdiii off darısı bana