rgurbuz Cansukrblt allah yardımcın olsun canım haftası iyi korkma 🙏🏽🥰 sapasağlam kucağına alırsın inşallah
ysmngry Cansukrblt haftası çok iyi bir şey olmaz allahın izniyle🙏🙏 bebeğine güven kendine güven Allaha sığın canım. Hayırlı doğumlar inşallah.
Esraminnak Cansukrblt inan yerinde olmayı çok isterdim. 36 +5 deyim 1 cm açılmam var. Doğumdan çok korkuyorum dogumdan ama olsun istiyorum artık hayırlısı ile 💞😍 sende hiç korkma allahın izni ile sagsalim kavuşun
PrensTaha Cansukrblt Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kilosu iyi mi o zaman sıkıntı olmaz benim doktorum o haftada doğsa bile küveze girmez Demişti 2.500 ise tamamdır
Cansukrblt Kilosu 2.800 ama çok korkuyorum daha erken diye doktor gayet sağlıklı dedi ama bende ne sancı hiç bişey yok