Kızlar dokt memnundum hatta ben 3.5sene hamile kalamadım ama dokt verdiği ilaçlar sayesinde iki ayımda hamile kaldım dün bir lekelenmem oldu ve benimle ilgilenmedi ya ultrasona giriyorum bana hic bilgi vermiyor sadece kendisi bakıyor.Değiştirmeyi düşünüyorum iyice nefret ettim ilgisizliğinden.Algomed hastanesinde dr özgür kayaselcuk ve dr eda kolagasıgil arasında kaldım sizce hangisi iyi benim için ilgi çok önemli ve hasta psikolojisinden anlayan dokt olması çok önemli bu iki dokt giden var mi