Tugceeee Doktorum özellikle ufak balıkları yemen lazım dedi ama bu mevsimde ufak balık ne varki? Bir de buğulama veya fırında ızgara gibi pişirmek lazımmış, kızartınca bütün vitamin gidiyomuş