ah Bizde bugn 22+2 🥰 çok alıştım bebeğime yaa sürekli konuşuyorum seviyorum onu daha şimdiden gerçekten öyle bağlandım ki eşimde her sabah günaydın diyor öpüyor 🙈 yarın detaylı usg giricez İnşallah her şeyi sağlıklıdır Rabbime dua ediyorum ya sizde dua edermisniz bebegm icn lütfen biraz stres yaptım