Canım bn doğum yaptım sezeryanla, 2 gün hastanede kaldım, agrım fazla olmadı pek birşey anlamadım hatta çünkü ağrı kesici iğne, serum falan veriyorlar, evde birinin kalması daha iyi , bn ilk günler yatıp kalkmada zorlandim ama geçiyor, bebegimle ilgilenebildim hemen , bol bol yürümek lazım hemen toparlanabiliyorsun