Tıptaki adının ne oldugunu tam bilmiyorum ama o listedeki her şey yapıldı galiba bana. 4 düşüğüm var. En sonki bebekte anomali çıkınca tüp bebekten ya da sürekli hamile kalıp tutturasıya kadar devam etmekten başka şansım kalmadı. İlkini tercih ettik derken coronadan dolayı tedaviye başlayamadık. Bizden istedikleri tüm testleri yaptık ve eşimle benim muhtemelen kromozom uyuşmazlığımız oldugu düşünülüyor.
diğer ay randevu alıp tekrar sürece başlayacagım. Bu arada o 6 lı mı 5 li mi ne kromozom tahlili vs hepsini yaptırdım pıhtılaşmam çıktı ama doktor ileri dercede olup olmadıgını görmek için tekrar ayrı test yaptı. Yani sizin bu paylaştıgınız testler benim için çare olmadı. Temiz çıktı. Tüp bebek merkezi daha detaylı test yaptı yine bişi cıkmadı. Sadece rahim filmi sırasında psikolojik olarak spazm geçirdiği için tüplerim kapalı çıktı. Sonra çok ağladıgım için doktor kızdı ve kendimi rahat bırakınca sol tüpüm açıldı sıvı geçişi oldu ve 3 kürtaj geçirdiğim için rahimde ufak yapışıklık çıktı. Transfer esnasında bakacagım rahim içine dedi doktor. O yapışıklık önemliyse operasyon yaparım dedi.
İnş. Sizin bu kadar çetrefilli olmaz süreciniz. 🌼