Misshenriett_e Dilarasavull44 doktor iyi dediyse iyidir gelisimi her bebegin kilosu ayni olmuyor hic kafama takma
Melike3777 Merbe61 şeker yüklemesi yaptırdım canım şekerim yok doktorum ilk baştan beri biraz iri bebek olucak diyor 👶🏻
Kbrmrt57 Dilarasavull44 canım 30.haftamda benim de 1518 gramdı bebek 32de gittiğimde 1778 olmuştu dr geri demişti kilosuna sende istersen myz ceviz soda kaşar bunları tüket birazcık benden istemişti 32.haftamda
Cansummm Dilarasavull44 30. Haftada bebek ortalama 40 cm ve 1300 gr olması gerekiyor diye biliyorum altı üstü olabilir bebeğin ailenin yapısına göre değişebilir. Doktorunuz iyi dediyse sorun görmediyse takmayın kafanıza sağlıklı doğsun yeter dünyada büyürler en kötü 🙃
Kbrmrt57 Dilarasavull44 en son 38.haftamda gittiğimde 2950 olmuştu kilosu önemli olsn kilo alıyor olması zaten kafana hiç takma birazcık destekleyebilirsin istersen babası minyon 2400 doğmuş ona çekmiş demişti
__meczup__ Bence çok normal her bebek bir değil bazen haftada 300 gram alıyorlar bazen 150 böyle böyle doğuma kadar yeterli kiloya ulaşıyorlar bende 29+3 de gittim 1280 gram dedi hic sıkıntı yapmadım canı içinde olsun büyür gider