Mutter Merhaba kızlar, 28. Haftamdayım ve aktif yoga yapıyorum fakat yeni bişey farkettim. Midem de bir yumru cıkıyor geriye esnemelerde. Buda diastasis olarak biliyorum. Hamilelikte yaşayan ama sonrasında düzelen var mı?
birbuketgunluk Mutter merhabalar ben de kendim spor yaparken farkettim oturdugum yerden kalkarken falan karnımın ortası boydan boya yumru şeklinde çıkıyor sanırım karın kaslarım yırtıldı diyorum. Siz nasıl oldunuz doktorunuza sordunuz mu doğum yapmışsınızdır sanırım şu anda ne durumda karnınız merak ettim?
Mutter Flzgo birbuketgunluk normal doğum yaptım karnım çabucak toparladı ama daha karın hareketleri yapmam yasak. Yırtılma olmamış, her gebelikte acılırmış fakat yanlış bir harekette tırtılabilirmiş ve sonucu olarak göbek deliğinin oldugu kısım buruşuk kalıyor ve ileride israr tutamama oluyor. Bende sorun yok şükür sizde de olmaz umarım ama yoga da karnıma hiç yüklenmedik. Sizde egzersiz yapıyorsanız daha dikkatli olmanızı öneririm.
birbuketgunluk Mutter anladım yırtık olmamasına sevindim inşallah bende de olmaz. Bir süredir pek spor yapamıyorum zaten bakalım inşallah doğumdan sonra da sorun olmaz. Bekleyip göreceğiz sanırım 🤷♀️