Btlmstfa 37 haftalık hamileyim dün kontrolde doktorum göğüs ucuna vazelin sürmeye başla dedi doğum yaptıktan sonra çatlayıp kurumasın diye vazelin işe yarar mı sizce başka öneriniz var ne kullanmalıyım doğumdan önce göğüslerim için
Prenses39 Btlmstfa ben daha bişey kullanmıyorum ama bi arkAdasım lanihson du galiba adı göğüs ucu kremi önermişti çok yağlı bir damla sürsen yetiyor demişti
Tortilla Btlmstfa garmastan gogus ucu kremi cok iyi. Oncesjnden surersen yara olmuyor dıyorlar. Hındıstan cevızı yagıda cok iyi gelıyormus
Serzeyyyy Prenses39 evet yağlı bir krem çok küçük bir şey bile surseniz bayağı yağlı oluyor. Yumuşak tutuyor, 36+4 haftalığız ben başladım kullanmaya.