Sedos2020 39+5 olduk bugün sabırsızlıkla bekliyorum ama gelen giden yok ,belirti yok sizde durumlar nedir ?😊
rabnaz6822 Sedos2020 37. Haftada çatı muayenesi yapıldı ve 1 cm açıklığım vardı . 38.haftada gittiğimde kalp atışı yüksek suni verelim dedi istemedim kendi sancımla doğurmak istiyorum dedim doktorda ikiside aynı dedi nstden sonra düzeldi😅en çok korktuğum şey suni sancı 🤦♀️38.haftada tekrar gittiğimde artık olgun ve gelişmiş Bana kalırsa kendi sancınla doğur dedi🤓bebek kilosu da 3650 olmuş. Cuma gelde bakalım dedi korkuyorum bu cuma günü suni verir diye 🤧🤧🤧
Papatyakalplikadin Sedos2020 18 mayısa sezeryan içim gün aldık 38+3 de doğuma gidicez Allah nasip ederse son 5 gün 😊
Lavinia35 Benim de 39+3. Ne kanala girme, ne sancı, ne açılma, ne nişan, ne su 🤷🏻♀️ Yarın son kontrolümüz artık, bakalım doktorumuz ne diyecek.
Sedos2020 Lavinia35 bu sene bebekler gelmek istemiyor neyse cevremdeki hamişler 41 olmadan dogurmadi ..inşallah hayırlısıyla dogururuz çok beklemeden normal doğum olsun istiyorum ama 39+5 hala tık yok🙄🙄
Sedos2020 Gulaycyrus aynen yaa onlar nasıl doğurmuş acep 😛oysaki okadar yürüdüm iş yaptım ayağım altima gelmedi ki hala gelmiyor ama gel gör ki bizim oğlan gelmek istemiyor🙄
Sedos2020 rabnaz6822 suniden bende korkuyorum ,bana 37 de açıklık çatı muayenesi vs yapilmadi,37 de 3300 Gr di bebeğim şimdi 39+5 olduk nekadar oldu bilmiyorum ama suni sancı dan çok korktuğum kesin biçare kendi sancim bekliyorum.😒
Sedos2020 M_agayeva iki hafta önce eltimin nişanı geldi sabah geldi akşama kadar bekledik ,ama sancısı olmadı iftardan sonra hastaneye gittik 4cm açıklık vardı suni sancı ile doğum yaptı. Bende öyle olmasından korkuyorum ya sancim olmazsa die
M_agayeva Sedos2020 sənin nişanının geldimi canim?ben alsam yürüyus yapicam duş falan alicam bakalim sancim basıiycakmi iliskide isə yariyor diye duydum