merhaba hayırlı ramazanlar kızlar.
20 nisan 113,12 beta hcg 22 nisan 62,46 ve 24 nisan 28,31 cıkıp düşük yaptım kimyasal gebelik.
27 nisanda kontrole gittim rahmimin gebeliğe hazır olduğunu söyledi doktor düşük kanamam reglimden sonra başlayan kanama olduğunu onu normal regli olarak saymamı söyledi ve şuan 3 gün kalmıs oluyor reglime ama ben eczane önunden gecerken bugun test aldım acaba ve yaptım cok silik cıktı. ilkinde de böyle cıkmıstı ama acaba kanımdan beta hcg hormonu düşmedimi bu kadar düşerken 13 mayısa kadar kalmıs olabilirmi yoksa yenıden mı hamile kaldım sizce ? 3 gün sonra tekrarlayıp kan vermelimiyim ?