Omerozlem 33 haftaligim geceleri uyuyamiyorum gunduzde çok halsizlik uykum var bişey yapasim yok ne yapabilirim
Glsmumul Omerozlem bende 33 oldum bugün aynı şekilde halsizlik oluyo gündüzleri. Uyuyabiliyorsan 1 2 saat uyu derim canım. Gece uykusuz kaldigimiz için oluyor. Dinlenmiş oluyorum uyuduğum zaman
Omerozlem Glsmumul Aynen haklısın canım Agirlasinca gece sık lavobaya gitmekten ağrılardan uyuyamiorum
Glsmumul Omerozlem o kadar özledim ki sıkıntısız uyumayı 😐 bebekler doguncada basimizda biri oldukça uyumak en iyisi olucak sanırım
Sempatik Ben 37 +2gunluguz bastan beri hep ayni hic degismedi canim ne geceleri uyuyabiliyorum ne gündüz kendimde oluyorum sersem tavuk gibi 😶😶
Sedafirat Bende 33+6 haftaligim ruh hastası gibi dolanıyorum ortalıkta kardeşim geçen gün dedi ki abla mezardan izin mi alıp geldin bu ne hal gece lavabo mesaisi yapıyorum resmen gündüz de oraya koş buraya koş derken gün bitiyor