Bugun yine kalp atışı duymaya gittim yine diyorum çünkü 4 keredir gidiyorum . Bugun tam 9 haftalık olduk ama bebek 9 gün geriden demişlerdi. Yine kalp atışı yok . Geçen hafta 6.6 milimdi bu hafta 5 ölçtü 🥺🥺 kanamam da yok progestoran değerine bakmak için yine kan verdirdi doktor. Geçen gün 14 düşmüştü. Bugun allah bilir kaça düştü. Arkadaşlar ben neyi yanlış yapıyorum 🥺 bu 3. Oldu . İlkinden miyom bebekle büyüdü 13. Haftada kanama yaptı kaybettim.ikincide kese bozuktu düşük yaptım 7. Haftada . Sonra genetik test yaptırdım 3 gende sorun çıktı . Bu kez hamşle kaldığımı öğrenir öğrenmez iğne ilaç hepsine başladım (oksapar ecopirin progestoran folik asit tiroid ilacı vs ) ama bebek yine gelişmedi . Artık cok güçsüz hissediyorum doktor kürtaj mı diyecek ben mi düşürücem bilmiyorum 🥺 bu defteri kapatsammı onu da bilmiyorum . Vücudum iğneden morluk içinde her gebelikte bulantıdan oerişan oluyorum cok ağır geçiriyorum ama sonuç hep boş 😢 dayanacak gücüm kalmadı bir şey denir mi bu Halime bilmiyorum