KoalasMom 🤩🤩 ben devlet hastanesine gidiyorum geçen hafta hep nstye bağlandım kalp atışlar çok iyi sen çok iyisin dediler hep 22 yaşındayım ben de az bi süre kaldığı için artık doktora gitmiyorum evde bekliyorum ne çatı muayenem yapıldı ne baska bisey sanırım iyi olduklarımı gördükleri için muayene yapmıyolar