Caglanuroney Yarın 8 haftalık oluyorum ve bebeğimi görmeye gidicem 2 hafta önce gittiğim de göremedik sadece kesesini girebildim bu sefer inşallah bebeğimi görürüm kalp atışını duyarım biraz endişeliyim 😔
bebegim_28 Caglanuroney içini ferah tut duanı et öyle gşt canım rabbim hayırlı sonuçlar versin inşallah