Gr1992 Doktor çok önemli canım, devlet mi özel mi bilemiyorum gittiğin yeri ama ben doktorumdan oldukça memnunum. Her gittiğimde aynı enerji gülücükleriyle beni motive ediyor kalp ritmi sayısına kadar söylüyor mesafeli değil 40 yıllık dost gibi yakınının bebeğini sever gibi ultrasonda seviyor. Psikolojik olarak kendimi çok rahat ve huzurlu hissediyorum özel bir yer arıyorsan eğer önerebilirim