Merhaba,
Detaylı ultrasonda doktor bebeğimin böbrek çapında genişleme olduğunu söyledi sol böbrek 4.6 sağ 4.2 çıktı bu bebeğin gebelik boyunca ve doğduktan sonra takip edilmesi lazım, midesinde parlaklık var sorun var vs. dedi beni çok korkuttu takip eden doktorum virüsten dolayı hastanede yok ona gösteremedim. Eşimle o kadar tedirgin olduk ki özel bir hastanede başka bir doktora gösterelim dedik ordan çıkıp oraya gidene kadar çok kötüydüm. Özel hastanede tekrar detaylı bakıldı sol böbrek 4.2 sağ 3.5 çıktı doktor her şey yolunda doğumdan sonra takip flan gerektirmez dedi ama yinede biraz endişeli hissediyorum ilk doktor çok korkuttu 😔 Benimle aynı sorunu yaşayanlar var mı ?