sss 1 gece çok az bi süre . Allah korusun sezeryanda komplikasyon riski daha fazla . Hemde bebeğin anneyle uyumu biraz daha zor olabiliyor normal Doğuma nazaran . Çalıştığım hastanede Doğum yapacağım o yüzden sormama gerek Yok sebebi bunlar 😊 ama tabi her hastanede bir olmuyor bazılarında 2 gece diye duymuştum 1 diye hiç duymadım