Selinayerdogan Herkese merhaba son regl başlangıç tarihim 19 Nisan reglim düzensiz sizce en erken kanda gebelik varsa ne zaman çıkar dün evde erken gebelik testi yaptım negatif çıktı Benimle yakın tarihlerde regl olup gebeliği belli olan var mı
Suber Selinayerdogan benim de son regl tarihim 19 nisan. Benim adetim düzenlidir. Dün erken gebelik testi yaptım bişey çıkmadı sanırım henüz çok erken.
Mrvaklynr Selinayerdogan benim de son adet tarihim 18 nisan sün ben de yaptım negatifti maalesef gerçekten de çok erken
Selinayerdogan Suber çok teşekkür ediyorum en azından hamile olma ihtimalimiz hala var sevindim umarım erken test yapmışızdır ve hamileyizdir 😁