35+1 haftalığım dün hastaneye gittim bebeğimin kilosunun 2333 gram olduğunu söyledi doktor. Karın yapısını ölçtüğünde 2 hafta geriden geliyo buda demektir ki rahmin artık kiloyu kabul etmiyo. 33 haftalıkken gittiğimde 70 kiloydum dün gittiğimde 72.800 düm ve çocuk sadece 300 gram almış buda çok azmış😔 haftaya tekrar gel bakalım kilo alıyor mu bebek eğer almıyorsa erken doğum olacak anne karnında durmasının bi anlamı yok dedi. Benim gibi bu durumla karşılaşanlar yazabilir mi😔