Aycelnnshinn Seni yargılamak bize düşmez, neler yaşadığını bilmiyoruz. Ben de 10. Haftadan sonra yasal değil diye biliyorum. En önemli şey, dünyaya gelen bebeğin sağlıklı huzurlu mutlu bir ortamda olabilmesi.Olamayacaksa bile bile ateşe atmak da doğru değil. ilk önceliğiniz kendi sağlığınız olsun 🙏🏻 Gerçekten oluru yoksa, sonlandırabiyorsanız tabii ki bu da seçenek. Güzel mutlu günler dilerim🌸 Umarım güzel günler sizinle olur 💓