Test yaptim canim cok erken 7 gun var adetime o yüzden cikmadi . Kimyasal gebelik geçirdiğimde de kahverengi leke gelmisti. Insallah sağlıklı bir geceliktir. 3 tane düşük yaptim. RABBİM bu sefer bağışlar inşallah. Ağrın var mıydı nasil hissediyordun.ben hemen yoruluyorum kasıklarıma kramp giriyor