BegumIscanTunc
ben kanama hakkında genelde yorum yapmak istemiyorum yanlis yönlendirme olabilir diye kanamaların farklı sebebi olabilir cunku, hele ki bi dusuk filan yaşamışsın.. Ama söyle söyleyim benimde basıma gelmisti ⅞ haftamda. Adet gibi agriyordu ve adetimin son 2 gün gelen lekelenmeler gibi geliyordu 5,6 gün sürdü. doktora ertesi gün hemen gittiğimde doktor herseyin yolunda olduğunu söylemişti. Ama bizde kan uyusmamizlik var diye her ihtimale karşı affedersin kalçadan iğnede yaptılar. İlk ay olabilir boyle lekelenmeler.. diğer doktorum kahverengi lekelere korkmayiz ama pembe kırmızı kan lekelerine hiç bekleme gel demişti..
(Bu arada haftanı ultrasona göre takip etmen gerekiyor. Ultrason ne diyorsa haftan odur)