Merhabalar, 40 haftamin bitmesine 9 gün kaldı. Cumartesi kontrolüm var ancak hiç doğum belirtim yok. Belirti olmadan suni sancı ile doğum yapmak istediğimi doktoruma söylemek istiyorum. Sizce ne kadarr doğru olur? Siz olsanız napardiniz? Bana şu son günler geçmiyor… 😩