38+1 de gelen prensim 😍🧿
merhaba arkadaşlar benimde Artık bir doğum hikayem var
akşamleyin sancım başladı çok kötüydü ağrimdan yürüyemiyordum doğum sancısı sandık
gece hastaneye gittik nst ye bağlandım sancı çıktı ama doğum sancıısı değildi alttan muayene edildim bebeğin herşeyi çok iyiydi suyumda gelmemişti ama ağrimdan konşmyrdm sabaha kadar hastende kaldım ağri aynıydı sabah doktorum geldi ağrinin sağ tarafta olduğunu söyleyince apandisit teşhisi konuldu cerrah doktora yönlendirildim acil bir şekilde amileyata alindim ve mecburen bebeği de almak zorunda kaldım
52 cm 3400 gram ile dünyaya geldi çok güzel bir duygu tüm ağrisiyla acısıyla herşeyiyle
bu arada normal doğum yapacaktm kısmet değilmiş ama sezeryan da güzel allah herkese sağlık versin 😘🧿🥰