Arkadaşlar selam 5+4 hamisim ben 3 haftalıkken öğrendim bebegimi çok yeni öğrendim o günden keseyi görene kadar sanki göğüs ağrısı gibi belirtilerim vardı şimdi onlar kalmadı gibi korkmaya başladım ama uykum çok geliyor goguslerimin uçları aşırı genisledi ve kahverengi kısım yayıldı her hafta değişiyor mu acaba bu belirtiler böyle yaşayan varmı akintimda var o hiç bitmez zaten😂😂😂😂