@Aysegul300818190288#889780
Aysegul300818190288 hic panik yapmayın beninde karnim 39 . Haftada dustu suan 40+5 oldim cuma nisanim geldi cumartesi cati muayenesi oldum hala bebegin basi biraz yukarda dedi . Ama son anda aciklikla geliyorlar zaten bol bol maskeni takip tenhalarda yuru esinle aksamlarida yuruyebilirsin ben oyle yapiyorum buarada benim karnim 1 saat yuruduk 2 3 boyhuca ozman dusmeye baslari