Miray- ben de bugün 100 gr şekere girdim. İnsşallah bi şey çıkmaz , benim kollarımdan kan alamadıkları için son ikiyi el üstümden aldılar kollarım ellerim morarrdı şişti, vucudumda su kalmadığı için kanım akmadı flan , ama endişe etmeyin beni çok koruymuşlardı bayılıyorsun, miden cok bulanıyor flan diye ama şükür o kadar kötü değildi inşallah ikimizde de bi şey çıkmaz eğer sizin de damar yolunuz zor bunuyorsa benim gibi önce zor olan yerlerden başlamasını söyleyin hemşireye