Kızlar sanırım 10 yada 11. Haftadayım henüz doktora gidemedim koronadan dolayı 19 unda gidecem bu ay, bu aralar akşamları olan kasıntılarım var vajinada sebebi ne olabilir acaba? Yasayan varmı? Vajinam cok ıslak progestéron da kullanıyorum. hamilelikte normalmi doktora söylemem lazımmı gündüz bşy yok akşamları oluyor sadece kremle geciştiriyorum 🤔🤷♀️🤦♀️