Duru999 Aleykümselam Azeri Kardesimm ☺️🌺💜 Musab’a Musa deselerde bi zararı yok ki balım..☺️ Musa deseler bile Hz.Musa peygamberdi ve bak Kurânı Kerim’de Hz. Musâ şu özellikleriyle anılır:
O hem resul hem nebîdir, ihlâs sahibidir (Meryem 19/51).
Allah’ın risâletleriyle ve sözleriyle insanlar arasında seçkin kılınmıştır (el-A‘râf 7/144).
Allah’a, fısıldaşan kimse kadar yaklaşma şerefine nâil olmuştur (Meryem 19/52).
Allah tarafından seçilmiştir (Tâhâ 20/13).
Allah tarafından ona sevgi verilmiştir ve O’nun nezâretinde yetiştirilmiştir (Tâhâ 20/39).
Allah onu kendisine elçi seçmiştir (Tâhâ 20/41).
O güvenilir ve şerefli bir elçidir (ed-Duhân 44/17-18).
Allah katınde şerefli biridir (el-Ahzâb 33/69).
Güçlü ve güvenilirdir (el-Kasas 28/26).
Mümin kullardandır (es-Sâffât 37/121-122).
Yani oğluna sen Musab koymak istiyosan koy. İnsanlar ister Musab desin, ister Musa 🤗💛 Sonuc itibariyle İkiside cok güzel isimler kardesimm 😚🌺💜