Merhaba; burun aspiratörü hangi markayı önerirsiniz ? Bi çok model bi çok marka var hangisini alıcağımı bilemedim 🤦🏻♀️ Gümüş kapakta aynı şekilde silver markasında bi çok çeşit var 300₺ var 150/190 ₺ olan da var farkı var mıdır acaba ? Bilginiz varsa beni de aydınlatır mısınız 😍