Hazasel 32+5 deyiz biz kızlar oğlumla. Kontrollere gittiğimiz Yenimahalle Devlet Hastanesi ne yazık ki virüsten dolayı hizmet vermiyor. Şehir hastanesinde doğum yapan var mı öneri ve tecrübelerinizi aşağıya yazsanız🙈
KubraSS- Hazasel randevuları çok zor alımı bir çok kişi çok iyi özel gibi diyor bende oraya baslayacagim normalde Sami Ulus ek binasina gidiyorum
Peeiperi @KubraSS- Normalde randevular çok rahat alınıyor ama şuan virüsten dolayı randevu alınmıyor. Bende oraya gidiyorum ilgileri imkanları herşey çok hoşuma gidiyor. 34+6 oldum doğumuda orda yapmak istiyorum nasıl doğumu hiç bilmiyorum
KubraSS- Peeiperi doğumda tek kişilik odalarda kaliyormusin çok ilgililer mis cokk kişiden duymuştum ama randevu çıkmıyor oraya almak istiyorum nasıl baslayacagim billmiyorm randevusuz almıyor sanırım
Peeiperi @KubraSS- Arkadaşımda oraya gidiyor. Arayıp sormuş muayene olmak için 7 buçukta burda olup sıra almanız gerekiyor demiş. Bende perşembe günü gidicem randevusuz nolur hiç bilmiyorum ama virüsten önce randevusuz da muayene ediyorlardı