Arkadaşlar ben çakmak erdeme gidiyorum muaynelerime ama çevremde kimse orayı önermiyor. Genelde sezeryanları daha çokmuş ve resmen kasap orası gibi tabirler kullanılıyor. Önerdiğiniz yada cevrenizde memnun kalınan hastane var mi acaba? Yani ben çok kotu bir durum olmadığı sürece normal doğum istiyorum. Erdem hakkinda duyduklarım beni ürküttü açıkçası. Burayı da buradaki hastaneleri de bilmiyorum sehir dışından geldim buraya 😏