O haftalarda gaz ve mide şişkinliği oluyor genelde. Bebek henüz şişlik yapabilecek kadar büyümüyor. Youtube dan dr kağan kocatepe videolarını izlemenizi tavsiye ederim. Çok güzel açıklıyor herşeyi 😌 hatta bu sabah izlediğim videosunda bahsediyordu erken dönem karın şişkinliklerinden ve sebeplerinden.