pyymamm Duyguaydin81 kuyruksokumumda ağrı olunca vermişti baslarda günde birkez. 33. Haftamda belağrım yine olunca dozu arttırdı günde iki kez kullandırdı
AybarsMomy Iclalgoleli bana da onu verdi doktor ben tadını hiç beğenmedim yaa çok zor içtim . Nasıl içicem bilmiyorum🤦
Aysiscim Benim doktorum da verdi. İlk aylarda vermişti kanamam olmuştu sonra bırakmıştım.7. Ayımdayım arada karnında sertleşme, ayaklarında kramp olunca içiyorum doktoruma sordum iyi olur dedi. Bazen bel ağrılarımı dahi rahatlatıyor
CananAkdag Duyguaydin81 Valla benim bacaklarım kasılıyor desim ondan verdi birde tozmuş bir çikin tadı var ıyy hapı falan yok mu ki bunun 1 gün içip 10 gün içmedim
Masal10 Duyguaydin81 doktorum verdi, kramplar ve kasılmalar için günde 1 defa kullanıyorum.. çok faydasını görüyorum..
Duyguaydin81 mrvygrtc benimde öyle şuaralar 26+5 gün içinde karnım çok sertleşiyor çocukta biyere toplanıyor sonra geçiyor oyüzdende bu hapı önerdi doktorum
Duyguaydin81 Iclalgoleli nekadarlıksınız peki ben 26+5 im sadece karnımda çok sertlik oluyor oda acıyor
CgdmZtrk Iclalgoleli içeriği aynı olan hap var. MAGOSİT. Ondan kullanın. Magnorm çok şekerli içilmiyor.
Acemi-anne Duyguaydin81 23 haftadan sonra doktorum kendi vermisti ama 30 haftada gittim normal dogum istediğim için artık kullanma dedi
esrAlp Duyguaydin81 günde bir içiyorum kabızlık yaşadığım için başladı hap gibi benimki suda erimiyor
Acemi-anne Duyguaydin81 yani dediğine göre kasılmalarla vucut kendini doguma hazırlıyor ama ilac kasılmayı engelliyor ya ondan sanırım kullanma dedi