Kuzeysarp
Aysegulck
Prenseslerimmm
@Belmaaa
@gnay_gzel
komple doğum hikayem bu şekilde ;
5 ay oldu Doğum yapalı ama tekrar paylaşmak istedim Doğum yapacaklara hiç ama hiç korkmayın 🤗
biraz uzun olacak ama benm durumumda olan hamilelere mutlaka cesaret olacağını düşünüyorum ve benm çok yararını gördüğüm şeyleri sizlere önermek istiyorum🤗 13 aralık cuma günü doktoruma kontrole gitmiştim 40+1 dim,nst de 70lerde sancı çıkıyor ve 3 cm açılmam vardı(tabi ben sancı kasılma falan hissetmiyorum)ayrıca karnımda düşmemişti hala . Ben kendi sancı mı bekleme taraftarıydım fakat doktorum 1 hafta olamayacağı için takibini riske atamam yarın sabah gel suni sancı verip doğumu başlatalım dedi ve bende bir an önce meleğime kavuşayım artık dedim ve kabul ettim. Tabi o gece heyecandan uyku tutmadı 3 saat anca uyudum ve sabaha karşı kalkıp duşa girdim abdest aldım Meryem suresi, inşirah suresi,Yasini okudum kahvaltı mı yapıp hastaneye gittik. Yol da sürekli kolay Doğum duası olan “sümmesebile yesserah” dedim ve “el basit” zikrini çektim. 9 da Hastaneye girdim doktor muayene etti ve açıklığın 4cme yakın olmuş dedi Doğum servisine in hazırlığını yapsınlar dedi. Gerekli işlemler lavma falan yapıldı ve 10.30 da ebe serumu taktı. Bende Meryem ana otunu suya koydum ve Ablam başında tekrar Meryem ve inşirah süresini okudu. 15-20 dk boyunca koridorda yürüdüm sonra hafif adet ağrısı gibi ağrı olmaya başladı kasıklarımda odama geçtim ve ebeden plates topu istedim. Derin nefes alıp vererek Üzerinde öne arkaya kalça hareketi yapmaya başladım sancımın şiddeti biraz daha artmıştı. Dakika tuttum ve 2 dakika arayla 30-35 sn sürüyordu. 11,15 te ebe geldi tekrar muayene edelim dedi yatağa geçtim baktı ve açıklığım 8cm olmuştu bile😳suyunu patlatalım bebeği kanala yerleştireyim açılman çok güzel çok güzel ilerliyorsun dedi daha sonra suyumu patlattı plates egzersizine devam edebilirsin ıkınma hissi gelince bana haber verin dedi.Tabi suyumu patlattıktan sonra ayağa kalkabilecek gibi hissetmedim kendimi ama yatarak sancıyı çekmek daha zordu ve hemen dizlerimin üzerinde durup yatağın ayak ucuna tutundum yanı köpek pozisyonu alabildim anca ve her sancı da derin nefes alıp bol bol dua ettim 15 dk sonra birden sancı gitti ve ıkınma hissi geldi bu kadar çabuk olamaz dedim ve ebeye seslenmedim sonda aynısı bir daha olunca ebeyi çağırdım ve ebe bebek geliyor dedi hemen yatağımı çatala çevirdiler. 3. Ikınmada tam 12.00 da bebeğimi kollarıma aldım👼🏻🤲🏻 o an o kadar güzel bir duygu ki yavrunuzun yüzünü görüp dokunduğunuz an bütün acınız ağrınız bitiyor ve bol bol şükür edip herşeye değermiş diyorsunuz🤲🏻🤗 Allah herkese Benimki gibi kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻 bu arada devlette şehir hastanesinde Doğum yaptım çok memnun kaldım hem hastaneden hem ebelerden🙏🏻
‼️Normal Doğum için yaptığım hazırlıklar
📌37. Haftadan sonra her akşam 1 bardak ahududu yaprağı çayı içtim (Kasılmaları daha az hissetmenize ve rahim kaslarınızı güçlendirmeye yarıyor )
📌her gün 5-6 adet hurma yedim
📌her gün toplamda yarım saat 1 saat olacak şekilde plates topuyla egzersiz ve squat yaptım
📌Meryem ana otunu mutlaka deneyin ben Doğum yaptığımda komple açılmıştı şuan tekrar kapandı 😳
📌tabi bol hareket. Ben hamilelik boyunca hiç yatmadım sürekli yürüyüş ve hareket halindeydim
Psikoloji ve fiziken vücudunuzu hazırlarsanız İnanın herşey daha güzel oluyor unutmayın
DOĞUMUMUZU GÜZELLEŞTİRMEK BİRAZDA BİZİM ELİMİZDE 🤗
Şimdi keşke o güne tekrar geri dönüp tekrar doğursam ve o mucizeyi bir daha yaşasam diyorum ☺️
EN AZ BENİMKİ KADAR KOLAY DOĞUMLAR DİLERİM HEPİNİZE TATLIŞ ANNELER 💜