Edirefp Merhaba arkadaşlar 22 haftalık hamileyim bebeğimin sağ böbreğinde toplanma olduğunu şuan korkulacak bişey olmadığını kontrol edileceğini söyledi doktorum. Böyle bi durum yaşayan varmı ?