2020ARALIK ben 10 gun icinde 3 gece ateslendim 37.5 olmustu ara ara hafif oksuruk vardi 2 gece dizden asagi asiri bacak agrisi cektim halsizlik geceleri asiri agiz bogaz kurulugu 3 gece acayip usume titreme 2 gun hafif hafif nefes darligi basladi babamda baslangic cikmsiti hastanede yatiyodu bize disari cikmak yasakti ariyoduk test icin ilgilenilmiyodu en son artk bagirdim ben hamileyim yogun bakimlikmi olmam lazim diye o sekil ambulansla aldilar 6 nisanda test yaptirdim film cekmediler 14unde sonucum cikti o ara sonuc cikana kadr 1 kere daha atesim cikti sonra hepsi gecti asiri siskinlik olmaya basladi afedersinz 2 gun isal oldum aile hekimi 2 gunde bir ariyodu siskinlik hem hamilelikten hem covidden oldugu icin cok oluyo cogunu gecirmissin zaten ayakta atlatirsan senin icin mukemmel olur ilaca gerek kalmadan dedi ama seni rahatsz edici sikayetler olursa muhakkak 112yi ara diyodu bebegin hareketlerini takip et dikkat et diyodu o sekil gecti hamd olsn 30 njsanda 2.testi verdim 1 mayista negatif cikti ama hala ara ara nefes darligim sirt agrim oluyo oda doktorun dedigine gore normalmis o sekil etki kaliyomus 1 ay kadar daha