Nazyun Gulsahaslan çok fazla tüketme ben önceden kahvaltıda bir bag yerdim ama bıraktım maydonozun sökücü özelliği olduğu için onun bunun içinde yenir ama önüne alıp yeme
Esen Gulsahaslan ayy ben bikere mantı yedim onda varmış aklım.basimdan gitti bide düşük tehlikem var ben o yüzden herşeyi çok inceliyorum. Ama az miktarda yemeklerin içinde olursa bisey olmaz yazmışlardı burda arkadaslar
biiiidamla Gulsahaslan özellikle ilk zamanlarda zararlı bebeğin tutunma aşamasında sonrasında da az tüketmenin b ir Zararı olacağını düşünmüyorum
Gulsahaslan Ddmyvz maydanozun söktürücü özelliği var acaba yemeklerin içinde pişincede zararı olur mu ki dedim
Gulsahaslan Nazyun Nazyun zaten yemeiyorum dikkat ediyorum ama yemeklerin içinde olunca da mecburen yeniyor
Gulsahaslan Esen inşalla olmaz bende az önce dolmanın içinde yedim inş bişey olmaz ama düşük tehlikem yok şimdilik Allah a şükür
Ddmyvz Gulsahaslan yok canım o kadar abartmayın Allah aşkına bir kac maydanozdan ne olur. Maydanoz suyu icmemek gerektigini biliyorum ama onun dışında yemeklerin icinde yada direkt olarak kendini yemekle hic birsey olmaz. Öyle olsa doktorlar hamileler asla maydanoz yemesin der canim benim
Nazyun Gulsahaslan ondan birşey olmaz hani bazıları severde bağ bağ yer ya o olmadığı sürece bende yiyiyorum yemeklerin içinde
Gulsahaslan Nazyun yani bende öyle tahmin ediyorum da insan yine de bi düşünüyor yerken teşekkür ederim yorumlarınız için
Hatce06 Gulsahaslan ilk 3 ay yememek gerekiyor adet söktürücü özellikği olduğu için düşüge neden olabılır.
Melegimveben Gulsahaslan çok fazla tüketmek düşüye yol açıyor ama biraz yesen bi sıkıntı olmaz canım ben arada yemeğin içine koyuyorum çok şükür bişey olmadı🙏🏻
Deletedmom404 Gulsahaslan bende kanı sulandırma özelliğine sahip olduğunu biliyorum abartmadan aşırıya kaçılmadan tüketilirse bi sorun teşkil etmez diye düşünüyorum
Sonay Gulsahaslan ben yerim çok seviyorum çiğ olarak çok nadir tüketiyorum ama kısırda olsun yemekler de olsun yiyorum 37 haftalığım çok şükür bişey olmadı fazla tüketmemekte fayda var
PasaninAnnesi Gulsahaslan ilk 3 ay cok az yemeye dikkat ettim suan normal yiyorum dr Banu Çiftcinin aciklamasi var bu konuyla ilgili diyetisyenle beraber 2 3 bağ yiyemeyeceğimiz icin normal yemekte sakınca yok diyo yani tutam tutam yememek lazm sadece
deletedmom55 PasaninAnnesi ayy ben yedim hemde bi iki bağda deüil limonlayıp tuzlayıp yedim ama bilmiyordum bunu 😒 şuan çok üzgünüm. Birde salataların içine hep koyarım 😒
PasaninAnnesi deletedmom55 bende koyuyorum salatalarn icine canm az miktar olunca cok etkilemez. Yeni mi yedin canm sen tuzlayıp tuzlayıp birsürü ☺
BurinTasKaradag Kızlar benim doktorum kim çıkarıyor bu hurafeleri, bilimsel olarak açıklanmış mı dedi ve çok kızdı. Maydanozun hiçbir sakıncası yok dedi.