__birafitap__ bende siyatik var kalçamdan vurdumu ayağıma kadar iniyor agrisi yere basamıyor ve yürüyorsam ayağımı nerdeyse zor kaldırıyorum sunnetli çocuk modunda yürüyorum 😂 hamilelik öncesi de olan bi sorunumdu bol yüzme ve belli başlı hareketlerle (siyatik agrilarina iyi gelen esneme egzersizleri) ile agrilarimi hafiflettim hamileliligimin 9.haftasinda azan agrilarimi youtubedan egzersiz videosu izleyerek azaltmistim doktora gitsem MR tomografi çekilecek çekilemem yoğunluk olur diye gitmedim kendim çözmeye çalıştım sana da çok geçmiş olsun her agri şekline göre egzersizler değişir tabi iyi araştırıp kendine uyanı Zorlamadan yaparsan iyi gelicegini tahmin ediyorum