Babyyinlovee kızlar bir hafta sonrasına ameliyat tarihi aldık sezaryan olucam oğlum kalmakta ısrar ederse bugün çatı muayenesinde bile canım yandı zor dayandım nasıl ameliyat olucam bilmiyorum ameliyatta sonda takarlad gibime geliyor o da çatı muayenesi kadar çok acıyor mu ?😓😖
Misssimsek Babyyinlovee benimde sezeryan olacak sanırım sonda takılıyor bildiğim kadarıyla ama açısı hakkında bir fikrim yok burda bekleyim bende👍
F_s Babyyinlovee kaçıncı haftanda çatı muaynesi oldun ben37 hastalığım benim doktorum son haftanda yapacam diyor
_defnee Babyyinlovee sonda takıldı canım da bana. Fakat hiç hissetmedim. Çıkardıktan sonra biraz sızladı o kadar. O da biraz yani
Betulaks Babyyinlovee bende takarken acımadı fakat cıkarttıktan sonra tahriş oldugu için 1 hafta kadar idrar yaparken acı oluyordu 🤦♀️
Elf55kaya Misssimsek valla korkutmak istemem ama maalesef benim canım çok yandı kendimi çok kasmıştım o yüzden de olabilir bilmiyorum ama çıkarırken fazlasıyla yanıyor yine de kişiden kişiye değişebilir şuan bende sadece ondan korkuyorum😊
Babyyinlovee F_s 37+4 muayene oldum acısı var ama ben çok kastım anlık geçiyor hemen sonda da böyle mi acaba merak ediyorum ya 🥴
Semanurkalkan _defnee peki canınız biraz nazik mı şundan soruyorum yanlış anlamayin kimisinin canı berk olur ağrısada bilmez derler ya
Damla0x Ben 3 ay önce spinal sezeryan oldum arkadaşlar ve sondamı ameliyathanede tamamen uyuştuktan sonra taktırdım, size de bunu önerebilirim. Sondayı takarlarken hiç birşey hissetmedim diyebilirim. Çıkartırlarken de 10 saniye bi canım yandı sonra birşey kalmadı
Babyyinlovee Betulaks ilk bir hafta iğneydi ameliyat yeriydi sondaydı yok göğüs acısıydı inşallah çok zorlanmadan atlatabilirim 😭😭
Babyyinlovee Betulaks ilk bir hafta iğneydi ameliyat yeriydi sondaydı yok göğüs acısıydı inşallah çok zorlanmadan atlatabilirim çok canım az ve pimpirikli bir yapım var hamilede olunca iyice arttı ahhh hormonlar ahhhh bazen nasıl aylatıcam ben diyorum 🙄😱😬😭
Cakil01 Bende spinal sezeryan oldum, ilk uyuştuktan sonra takıldı hissetmedim, çıkarırlarken de hiç hissetmedim. Açıkçası ağrır diye bekliyordum ama dediğim gibi hissetmedim bile
Betulaks Babyyinlovee tüm acılar ağrılar göz acıp kapatıncaya kadar geçiyor sen endişelenme yavrunu yanında gorunce hiçbirsey gelmeyecek gozune ☺️💐
MeeL Babyyinlovee bana igneyi yaptiktan sonra taktilar o yuzden hic anlamadim bile. Ama cikarirken kadin hic bisey demedi birden cekti bosluguma geldi demek ki boyle bisey beklemiyodum acidi malesef ama anlik.sonrasinda biraz sizlama.idrar yaparken biraz yanma.ama sut icin cok su icicegin icin cabuk gecicektir sizlama.
MeeL Babyyinlovee brnr09 planli ameliyatsa yapmiyolar.ama herkesin yontemi farkli olabilir.ben 12 den sonra yemegi icmeyi kestim sabah 9 da ameliyata girdim o yuzden lavman yapmadilar ama şoyle bisey var ben 2 bucuk gun tuvalete cikamadim hastaneden cikarken mecbur lavman yaptirdim keske onceden yaptirsaydim dedim bosuna agri cekmişim.bi jel gibi bişey veriyo iceri 15 -20 dk wc yaninda dolan sonra wc ye koşüyosun zaten.korkulcak hic bisey yok.
MeeL Babyyinlovee brnr09 planli ameliyatsa yapmiyolar.ama herkesin yontemi farkli olabilir.ben 12 den sonra yemegi icmeyi kestim sabah 9 da ameliyata girdim o yuzden lavman yapmadilar ama şoyle bisey var ben 2 bucuk gun tuvalete cikamadim hastaneden cikarken mecbur lavman yaptirdim keske onceden yaptirsaydim dedim bosuna agri cekmişim.bi jel gibi bişey veriyo iceri 15 -20 dk wc yaninda dolan sonra wc ye koşüyosun zaten.korkulcak hic bisey yok.
Ceylizm Babyyinlovee merhaba bana daha önce sonda takıldı. Takılırken kendinizi kasmazsanız sıkıntı yaşamazsınız. Daha sonra çıkarılınca tahriş olabiliyor ve kan işeyebiliyorsunuz. Fakat korkulacak bir şey değil. Sağlıklı günler dilerim.
Loresima3 Merak ettiğim şeylerden biriydi, cuma günü sezeryanımız. Unutmazsam stresten söyleyeyim ben de, uyuşunca taksınlar
Babyyinlovee Yesilim bu biraz catı muayenesine döndü kiminin acıyor kiminin acımıyor ama ben yinede hazırlıklı olayım psikolojik 🥴😭😁