Ulviyekhrmn02 beeeen 🙋🏼♀️ Mucizevi birşey kesinlikle TEM’in edin 5 ay önce Doğum yaptım ilk Doğum,suni sancıyla 1,5 saatte oldu bitti 😁 ayrıca en büyük tavsiyem 36. Haftadan sonra ahududu yaprağı çayı her akşam bir kupa 👍🏻Sohbet ede ede Doğum yaptım öldüm bittim dediğim bir acı hissetmedim en şiddetli sancıyı 15 dakika falan çekmişimdir onda bile oof demedim nasıl doğurduğumu ben bile anlamdım 😁 kalktım makyaj yaptım sonra doğumhanede servise çıkmadan o derece 😂