Kızlar 4 gün günüm geçti.adetim düzelmişti normalde günü gününe oluyordu.2 gün önce erken gebelik testi yaptım neğatif cıktı ve arada sol kasığımda batmalar oluyor.sağ tarafta çok olmuyor böyle geç öğrenen oldu mu. Ve Allah rızası için bana dua edin 1 yıldır istiyoruz😔🙏