Waitingforgodot Merhaba kızlar adetime 6 gün var dün dayanamayıp predictor early ile test yaptm ama negatif, kasıklarımda birkaç gündür iğne batması şeklinde ağrılar var sanki adet olacakmışım gibi . Onun dışında bir belirtim yok, sizce umut var mıdır?🙏🏻
Miniik Waitingforgodot o test en güvenilir test ve genelde hep doğru sonucu verir ama 6 gün de biraz erken oluyor genelde
Miniik Waitingforgodot seni çok iyi anlıyorum insan sabredemiyo 🙈 o zaman hala umut var demektir azcık sabır gerek sadece 🙈😂