Bacım benimde nstde sancım çıktı ve bende bişey hissetmiyorum dra hissetmediğim için tedirginim dediğimde ne tedirgin oluyorsun ağrısız sancısı doğum yaptırıcaz sana dedi ve kasılmalar da doğum kasılmalarım oluyormuş korkmana gerek yok ama kesinlikle çatı muayenesi ve nst yaptır ben dün 2 defa girmek zorunda kaldım ama bebeğinin sağlığı için git Doğum haneye baktır 😘