Dorista Hastane çağırıp sana suni sancı vermesi gerekmiyor mu🙄 onun dışında hızlandırmak için squat öneriyorlar
Negatif Ben de 40+2 yim. Doktor yürüyüşleri arttır dedi. Ayrıca hamile egzersizleri verdi ama onlarıı yapamıyorum. Arada squat yapıyorum ve merdiven çıkıp iniyorum yürüyüşlere giderken. Ama bi gelişme yok
aeccebe Bende 39. Haftamdayım hiç bir belirti gelişme yok 🤷♀️ Daha fazla yürüyüş,sguat,hurma,yer silme 😁🤗