kedernese bende çok birşey duyduğum söylenemez ama internette bi kaç hastasının yorumunu okudum çok memnun kalmışlar ve bende gittiğimde ilgisi alakası çok hoşuma gitti ultrasonda bakarken sürekli bilgilendirdi o yüzden haftaya kontrolümüzde de ona gideceğim ondan sonra karar vercz doktorumuza